Euphoria od Calvin Klein: Vůně, která vás dostane
Historie značky Calvin Klein
Značka Calvin Klein, založená v roce 1968, se stala synonymem pro minimalistickou eleganci a smyslnou sofistikovanost. Ačkoliv je Calvin Klein známý především svými ikonickými džíny a spodním prádlem, jeho impérium se rozrostlo o širokou škálu produktů, včetně parfémů. První vůně Calvin Klein, Calvin, byla uvedena na trh v roce 1981 a od té doby značka vytvořila řadu kultovních parfémů, které definují generace. V roce 2005 Calvin Klein uvedl na trh parfém Euphoria, který se stal okamžitě senzací. Euphoria, s jeho svůdnou směsí granátového jablka, orchideje a mahagonového dřeva, ztělesňuje moderní ženskost a smyslnost. Parfém se stal bestsellerem a upevnil pozici Calvin Klein jako předního hráče v parfumérském průmyslu. Euphoria je i nadále jednou z nejprodávanějších vůní Calvin Klein a inspirovala řadu dalších parfémů, včetně pánské verze Euphoria Men. Úspěch Euphoria je důkazem schopnosti Calvin Klein vytvářet nadčasové a přitažlivé vůně, které oslovují širokou škálu zákazníků.
Vznik parfému Euphoria
Vůně Euphoria od značky Calvin Klein spatřila světlo světa v roce 2005. Jejím cílem bylo oslovit moderní ženu, která se nebojí projevit svou smyslnost a vášeň. Tvůrci parfému, Dominique Ropion, Carlos Benaim a Loc Dong, se inspirovali exotickou orchidejí, která se stala symbolem svůdnosti a ženské síly. Výsledkem jejich práce je orientálně-květinová vonná kompozice, jež je zároveň smyslná i svěží. Euphoria se stala okamžitým hitem a patří dodnes k nejprodávanějším parfémům značky Calvin Klein. Její popularita dokazuje, že touha po smyslnosti a sebevědomí je nadčasová.
Charakteristika vůně Euphoria
Vůně Euphoria od Calvin Klein je orientálně-květinová kompozice, která je svůdná a opojná. Je určena pro ženu, která se nebojí vyniknout a jít si za svými sny. Euphoria je jako magická cesta do světa smyslnosti a fantazie.
Vlastnost | Calvin Klein Euphoria |
---|---|
Typ vůně | Orientální, květinová |
Rok uvedení na trh | 2005 |
V úvodu vás okouzlí exotické granátové jablko a šťavnatý sladký liči. Srdce parfému patří omamným květinovým tónům, kde se prolíná něžná orchidej s lotosem a magnolií. Tato květinová symfonie dodává vůni nádech ženskosti a elegance. Základ parfému tvoří teplé a smyslné tóny ambry, pižma a mahagonového dřeva. Tyto ingredience dodávají Euphorii hloubku a vytváří nezapomenutelný dojem.
Značka parfému Calvin Klein je známá svými minimalistickými a zároveň provokativními vůněmi, které oslovují moderní muže a ženy. Euphoria není výjimkou. Je to vůně pro sebevědomou ženu, která se nebojí ukázat svou smyslnost a vášeň.
Reklamní kampaně Euphoria
Calvin Klein Euphoria je synonymem pro smyslnost a sebevědomí. Reklamní kampaně této značky parfému vždycky poutaly pozornost provokativními a zároveň elegantními vizuály. Od samého počátku se Euphoria snažila oslovit ženy, které se nebojí ukázat svou smyslnou stránku a jít si za svými sny. Tváří kampaní se v minulosti staly slavné modelky a herečky jako Natalia Vodianova, Scarlett Johansson nebo Margot Robbie. Každá z nich vnesla do reklamy svůj osobitý styl a charisma, ale spojovala je aura svobody a smyslnosti, která je pro Euphorii typická. Kampaně často pracují s motivem fantazie a snových obrazů, které evokují pocit uvolnění a touhy. Divoké koně, rozkvetlé květiny nebo nekonečné oceány – to vše jsou symboly, které se v reklamách na Euphorii objevují a podtrhují tak smyslnost a emoce spojené s touto značkou.
Oblíbenost a ocenění
Parfémovaná voda Calvin Klein Euphoria si od svého uvedení na trh v roce 2005 získala neuvěřitelnou popularitu a stala se ikonou ve světě vůní. Její svůdná a orientálně-květinová vonná kompozice si podmanila miliony žen po celém světě a stala se synonymem pro ženskost, smyslnost a sebevědomí. Euphoria se stala bestsellerem a získala řadu prestižních ocenění v oblasti parfémářství. Mezi nejvýznamnější patří FiFi Award Fragrance Of The Year Women`s Luxe 2006, kterou uděluje Fragrance Foundation. Toto ocenění je považováno za "Oscara" ve světě parfémů a svědčí o výjimečnosti a kvalitě vůně Euphoria. Kromě ceny za nejlepší parfém roku získala Euphoria i další ocenění za svůj inovativní design flakonu, který je inspirován rozkvetlým květem orchideje. Jeho elegantní a smyslné křivky podtrhují luxusní charakter vůně a dělají z ní nepřehlédnutelný doplněk. Popularita Calvin Klein Euphoria se odráží i v mnoha variantách a limitovaných edicích, které značka v průběhu let uvedla na trh. Každá z nich si zachovává charakteristickou smyslnost a svůdnost originálu, ale zároveň přináší nový rozměr a obohacuje tak svět Euphoria o další fascinující nuance.
Varianty parfému Euphoria
Parfém Euphoria od značky Calvin Klein si získal srdce mnoha žen po celém světě. Jeho svůdná a orientální vůně je nezaměnitelná, ale značka Calvin Klein nabízí i širokou škálu variant, které osloví různé typy žen a příležitosti. Pro milovnice svěžesti je tu například Euphoria Blossom s tóny granátového jablka a lotosového květu. Naopak smyslnější verzi představuje Euphoria Liquid Gold s výraznými akordy švestky a skořice. Pro večerní příležitosti se hodí intenzivnější Euphoria Deep Euphoria s nádechem růže a pižma. Ať už preferujete svěží, květinovou, nebo smyslnou vůni, v kolekci parfémů Euphoria od Calvin Klein si zaručeně najdete tu pravou pro sebe.
Kde koupit Calvin Klein Euphoria
Calvin Klein Euphoria patří mezi nejoblíbenější dámské parfémy a není divu, že je o něj velký zájem. Pokud i vy toužíte po jeho smyslné vůni, máte hned několik možností, kde ho pořídit. Parfémy Calvin Klein seženete v kamenných parfumeriích, jako je Sephora, Douglas, Notino a FAnn. Tyto obchody nabízí široký výběr parfémů a kosmetiky a často mívají i testery, abyste si vůni mohli před nákupem vyzkoušet. Další možností je nákup online. E-shopy s parfémy jako Elnino.cz, Parfums.cz nebo Dr.Max lékárna nabízejí Calvin Klein Euphoria za výhodné ceny a často s možností dopravy zdarma. Před nákupem online si ale vždy zkontrolujte hodnocení prodejce a ujistěte se, že se jedná o důvěryhodný obchod.
Publikováno: 02. 11. 2024
Kategorie: krása